Search This Blog

Tuesday 10 September 2013

Medical Card - HealthEnrich



HealthEnrich Melambangkan Keunikan Anda

HealthEnrich merupakan produk terbaru dari PruBSN Takaful.Kesihatan anda adalah satu anugerah dan anda seharusnya mempunyai pelan yang menepati keperluan perubatan anda. Di PruBSN, kami mahu anda menjalani kehidupan tanpa menjejaskan kesihatan anda. HealthEnrich direka untuk memastikan anda menerima rawatan perubatan yang tiada tandingan. Rasa yakin apabila anda menerima nasihat perubatan daripada pakar bertaraf dunia. Peroleh ketenangan sepanjang kehamilan dengan perlindungan komplikasi-komplikasi kehamilan yang eksklusif. Anda juga dapat menikmati keselesaan dan privasi melalui penginapan suite dengan pembantu perubatan khas yang memenuhi keperluan anda.Semua kelebihan ini dan lebih lagi khusus untuk melengkapi gaya hidup anda yang unik.

Pilihan Yang Terdapat Di Dalam HealthEnrich

1) HealthEnrich Vital
2) HealthEnrich Select
3) HealthEnrich Advanced
4) HealthEnrich Premier

HealthEnrich Vital

Saatnya telah tiba untuk anda berdikari. Mulakan awal dengan pelan perubatan yang memberikan perlindungan penting dan sesuai dengan gaya hidup anda yang bertenaga.

HealthEnrich Select

Gaya hidup anda berubah apabila anda berkeluarga. Pilih pelan yang memenuhi kehidupan dengan perlindungan terbaik dan memenuhi tanggungjawab anda yang meningkat.



HealthEnrich Advanced

Anda maju dalam kehidupan sehingga tiada masa untuk memikirkan keperluan kesihatan anda di masa hadapan. Langkah kehadapan dengan pelan yang memberikan perlindungan terkini dan melengkapi gaya hidup anda yang sibuk.


HealthEnrich Premier.

Anda ingin menikmati kesenangan dan hidup dengan sihat. Nikmati keistimewaan dengan pelan yang menawarkan keperluan yang unggul dan menepati gaya hidup anda.


Perbezaan Diantara Pelan HealthEnrich.


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya Adli-0192370507.




No comments:

Post a Comment